יום שישי, 25 באוגוסט 2017

אנקה נקרו עושה את המוות

היא אוהבת ערפדים ונמשכת לדם. פייסבוק סגרו את החשבון שלה מפני שקראה לעצמה "אנֶקֶה נקרופיליה". היא מספרת שהחוויה הכי ארוטית שלה היתה כשעבדה בהכנת גופות לקבורה ורחצה את גופתו של גבר אטרקטיבי במיוחד. קוראים לה אנקה נקרו (Anneke Necro), היא טבעונית, גותית ועובדת המין הכי מפחידה שתפגשו, והיא מקווה שתפסיקו לפחד.

אנקה נקרו

האם היא כזאת בגלל הפורנו האלים שהשפיע עליה לרעה בילדותה? דווקא לא. "אני מאמינה שרוב הסטיות שלי מגיעות מהספרוּת שצרכתי בצעירותי. כשהתחלתי לצרוך פורנו בגיל 14, גיליתי שהוא לא מושך אותי והרבה פעמים אפילו פוגעני כלפיי, אז ויתרתי על פורנו והתחלתי לאונן עם ספרי אימה של אדגר אלן פו, הווארד פיליס לאבקרפט ושרידן לה פאנו. בספרים האלה מצאתי את מה שמשך אותי: החשיכה, אי-הידיעה, המסתוריות.

"דם ומוות הם שני הטאבואים הגדולים בחברה שלנו, ותמיד עניין אותי לחצות את הגבול של מה שנחשב לראוי. גם למין וגם לגסיסה יש אנרגיה גבוהה ומטען רוחני שאני אוהבת להתנסות בהם. בדרך כלל זה רק משחק תפקידים, אבל לפעמים אני הולכת רחוק יותר, למשל יחסי מין בבית קברות."

האם צריך לבקר את אנקה בגלל הפנטזיות שלה? היא חושבת שלא. "קודם כל אנחנו צריכים לקבל את הפנטזיות של עצמנו. את לא בת אדם רעה בגלל שאת מפנטזת על מוות, עוסקת ב-BDSM  או נהנית להתלבש כמו חתלתולה. לכולנו יש פֶטישים ופנטזיות, חלק יותר מקובלים ונפוצים, חלק יותר יוצאי דופן, אלימים או אפילו מנוגדים לאתיקה האישית שלנו. במקום להישאר מתוסכלות ולהסתבך בבעיות פסיכולוגיות, כדאי להבין את הסטיות שלנו ולעבוד איתן ככה שהן לא יהפכו לבעיה."

במקרה של אנקה, הפורנו היה הפיתרון ולא הבעיה: "מאז שהייתי ילדה נמשכתי לדם ול-BDSM. הלכתי לפסיכולוגים וחשבתי שהתגברתי על זה, אבל אז נתקלתי בפורנו מהסוג הזה. בהתחלה פקפקתי בעצמי, הרי אני פמיניסטית ולא אמורה להימשך לדברים כאלה. אבל כשגיליתי את הפורנו הפמיניסטי, נפטרתי מהמון טראומות. הפורנו היה הפסיכולוג שלי. במקום להילחם כל החיים נגד האהבה למשהו שאמרו לך שהוא מוזר, אפשר פשוט לקבל את העובדה שאת אוהבת אותו".


נקרו מקפידה לשחק רק בפורנו פמיניסטי, ומבקרת את הפורנו המיינסטרימי ואת הבמאיות שמשתמשות בתווית הפורנו הפמיניסטי רק כדי לשווק את עצמן. היא גם הקימה חברת הפקות עצמאית כדי לשנות את היחס החברתי למחזוֺר, ונוהגת לפרסם תמונות מדממות שלה בזמן הווסת. "אם אני מראה בסרט פורנו את המחזור בתור אלמנט מיני, זה יהפוך אותו לנורמלי". בסרטים שלה היא מאפשרת לשחקניות לשחק בטבעיות בזמן מחזור, בלי הצורך להסתיר את הדם. לא קל למכור את הסרטים האלה, מאחר שחברות ויזה ומסטרקארד לא מוכנות לעבוד עם סרטי פורנו שיש בהם דם. נקרו מבקרת את החברות האלה וגם את הפרסומות לטמפונים ותחבושות היגייניות:

"אני מבינה שאי-אפשר להראות בפרסומות תחבושות מלאות דם, אבל מה שמראים לנו אינו טבעי. נוזל כחול? עננים חסרי ריח? זה אפילו לא דומה. לדעתי, צריך להראות הכול או כלום. זה עניין של חינוך, ולהרבה גברים חסר מידע. אימהות מדברות על המחזור עם הבנות שלהן, אבל לא עם הבנים שלהן. להיפך, הן מדחיקות את הנושא."

נקרו גם מזכירה לצופים ולצופות: "כשאתן רואות סרט שלי, תזכרו שזה רק חיזיון תעתועים של מי שאני באמת, ויש מאחוריו צוות שלם של מאפרים ומלבישים. האמת היא שיש לי שקיות בעיניים, לפעמים אני כל כך חיוורת שאני נראית כמו זומבי, יש לי חצ'קונים, השיניים שלי לא לגמרי לבנות, יש לי סימני מתיחה בתחת ופיצה גורמת לבטן שלי להתנפח בטירוף".

אנקה אוכלת שאריות של פיצה יבשה. מעריץ הגיב לתמונה בטוויטר, "חתיכות מתות של פיצה הן הכי טובות", ואנקה ענתה, "דברים מתים הם תמיד הדברים הכי טובים".

לפני שהחלה לעבוד בפורנו, נקרו עבדה בתעשיית האופנה והתפטרה כמחאה על היחס לדוגמניות ("לפחות בפורנו יש זרם פמיניסטי. בתעשיית האופנה אין אפילו את זה"). היא חיפשה עבודה יציבה יותר אבל נשארה מתוסכלת מהצורך לעבוד מיליון שעות תמורת שכר נמוך בעבודה משעממת. "חזרתי כל ערב הביתה בלי אנרגיה לעשות מה שאני באמת רוצה לעשות, ליצור. החלטתי לסרב להיות מנוצלת בעבודה שמעשירה איזשהו תאגיד, ולהתחיל לעבוד בשביל עצמי, בשעות שמתאימות לי, כשאני זאת שמחליטה איך וכמה. הבנתי שאני יכולה להרוויח כסף בעזרת הגוף שלי. ככה התחלתי לעבוד במצלמות, בהופעות דרך סקייפ, ביצירת סרטים ותמונות כדי למכור אונליין. יש מי שאומרים שאני קווירית. אני פשוט בת-אדם שעושה מה שהיא רוצה 24/7."

ומה עם הפמיניסטיות הטוענות שמה שהיא עושה מזיק לנשים?

"הפמיניזם חייב להיות פרו-סקס או שהוא לא יהיה בכלל. אני אומרת את זה בבירור, בפשטות, בישירות, כדי שהעולם כולו יבין אותי. נמאס לי מהנשים שרוצות למגר את תעשיית המין, מהנשים שמתחבאות מאחורי הפמיניזם כדי לתקוף את מי שלא נשמעות להוראות שלהן. הנשים האלה מציגות את עצמן כפמיניסטיות רדיקליות, אז לאנשים לא נעים לקרוא להן פשיסטיות. אבל הפמיניזם הוא צדק וסולידריות, וזה בדיוק ההיפך ממה שמתנגדות הזנות עושות לעובדות המין.

"מתנגדות הזנות לא מתייצבות נגד עובדי המין הגברים, רק נגד הנשים. אין שום דבר פמיניסטי בהגבלת החופש של נשים אחרות. אין שום דבר פמיניסטי בהגברת הסטיגמה החברתית נגדנו. אין שום דבר פמיניסטי בעשיית דה-לגיטימיזציה למאבק שלנו. מתנגדות הזנות הופכות אותנו ליצורים חסרי קול, חסרי מושג וחסרי אייג'נסי. אישה שמתנגדת לזכותן של נשים להציג את המיניות שלהן אינה יכולה להיות פמיניסטית. ואני אומרת את זה למרות השנאה שלי לפורנו המיינסטרימי."

מתוך הטוויטר של אנקה נקרו

ולסיום, יש לנקרו גם דברים מפתיעים להגיד לצופה הפורנו הממוצע:

"אתה בטח רואה בי רק גוף יפה, פרצוף יוצא דופן, שרמוטה שאתה מפנטז עליה קצת לפני השינה. אתה גומר וממשיך הלאה, אולי חוזר לעשות את מה שעשית קודם או מחפש סרט עם מישהי אחרת, ואז אתה הולך לישון במחשבה שאתה בר מזל כי החברה שלך היא לא כמו הנקבות האלה שעושות פורנו.

את כל הדברים האלה אתה עושה באופן מודע. מה שאתה לא יודע זה שאתה מתעלם ממשהו חשוב, מסר מוצפן שנשאר חבוי עמוק בתוך תת המודע שלך, ובכל פעם נכנס לתוכו עמוק יותר, כמו וירוס, משנה את הפנימיות שלך ללא תאריך תפוגה.

אתה לא מודע לכך, אבל אתה משתתף אקטיבית בשחרור המיני של האישה הזאת, אתה צופה במאבק הפמיניסטי שלה בעד החופש המיני של כל בני האדם, אתה רואה אותה מנצלת את החירות להציג את הארוטיקה שלה לפני כולם, הצהרת עקרונות שתעקוץ אותך עד העצם. היא פורצת לתוכך ומשתמשת בך. אישה שמקיאה בפרצוף שלך את החופש שלה ואתה בולע הכול. לאישה הזאת לא אכפת מה דעתך. בשבילה להיות זונה זאת רק עבודה, ולהיות שרמוטה זאת גאווה. זאת הסצנה החתרנית שהיא יצרה, ואתה רק ניצב בה".  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה